fbpx

[blockquote author_name=”IAB Europe” width=”100%” float=”left”]Az IAB Hungary tagságának szavazatai alapján Szabó Ákos, az Adaptive Media online értékesítési és üzletfejlesztési vezetője megkapta az elmúlt 15 év online reklámpiacának fejlődésére legnagyobb hatással bíró szakembereknek járó IAB Award-ot. Az Internet Hungary konferencián tartott IAB-közgyűlésen Szabó Ákost elnökségi tagként is újraválasztották.[/blockquote]

Az IAB Hungary október 16-án az Internet Hungary konferencia keretében díjazta az elmúlt 15 év online reklámpiacának fejlődésére legnagyobb hatással bíró szakembereket. Az IAB a tagság körében meghirdetett voksoláson a három legtöbb szavazatot kapott szakembert díjazta. A jelölés folyamán tetszőleges számú szakembert lehetett jelölni. A három díjazott 35 jelöltből került ki és nyerte el a legmeghatározóbb személyiség címet és az ezzel járó IAB Award-ot.

A három díjazott Novák Péter (jelenleg Rcko.fm, előtte Origo, kirowski, Matávnet, Matáv), Szabó Ákos (jelenleg Adaptive Media, előtte Index) és Vértes János (Adverticum, Prím Online) voltak.

Szabó Ákos 1999-2008 között az Index értékesítési és marketing-igazgatója volt. 2009. februártól tanácsadóként segítette az Adaptive Media Sales House munkáját, 2009. októbertől üzletfejlesztési vezető, 2012 augusztusától online értékesítési és üzletfejlesztési vezető. 2009 óta az IAB Hungary elnökségében képviseli a sales house-t, 2010-ben az IBS digitális marketing képzésének alapítója, 2011-ben az MRSz Reklámkonferencia szakmai igazgatója volt.
Az IAB Hungary közgyűlése tisztségviselői választást is tartott, amelyen megerősítették elnöki pozíciójában Novák Pétert, Szabó Ákost pedig újabb három évre az Elnökségbe választotta a tagság.

Átadták az IAB Award díjakat

Ők tették a legtöbbet az online reklámpiacért

Íme, a legnagyobb hatású hazai online szakemberek

Új elnökség az IAB élén

Novák Péter maradt az IAB Hungary elnöke